myśli odhaczone

[65] Ankieta dla czytelników – dwa lata blogowania

Przez dwa lata blogowania popełniłam wiele błędów. Większość nawet nie z niewiedzy  -przecież widzę Wasze piękne blogi i wiem, jak profesjonalne potrafią być, z jakich narzędzi korzystacie. Ot, czasami się zastanawiam: po co takiemu małemu blogerowi jak ja fanpage? newsletter? I migam się od ich założenia, choć w sumie wiem, że to złe myślenie. Zdarzyło się też, że przez kilka miesięcy w disqusie nie miałam dodanego linka do siebie, komentując byłam anonimowa… 😉 

Ba, nadal popełniam błędy. Ale chciałabym zminimalizować ich liczbę. Chciałabym też poznać czytelników checking myself. Umówmy się więc, że żyjemy w świecie, w którym populacja kotów (lubicie koty, prawda?) uzależniona jest od pomocy innym w rozwoju. Wypełniając chociażby ankietę dotyczącą bloga, albo komentując jego wpis od czasu do czasu. Bo wiecie, niby widzę po statystykach, że nie wynoszą zera, że ktoś tu zagląda, ale brakuje mi interakcji. Jeśli przynudzam, jeśli coś mogę zmienić – chętnie dowiem się, cóż takiego. A może chcielibyście czytać mnie nieco częściej? Mogę się podjąć takiej próby, jeśli dostanę feedback, a i populacja kotów byłaby szczęśliwa. Wystarczy, że klikniesz w poniższy link i poświęcisz kilka minut na odpowiedź na kilka pytań.

Tak, chcę wypełnić ankietę i zwiększyć populację kotów. 

wypełnij ankietę i zwiększ populację kotów

Co się działo przez dwa lata mojego blogowania? Zmieniłam platformę, zmieniła się też tematyka bloga. Miało być o włosach, a wyszło, że głównie piszę o domowym budżecie. Jak wiecie, powoli zaczynają się wpisy związane ze ślubem (najbliższy o zaproszeniach ślubnych DIY), a w przyszłym roku powinny pojawić się tematy związane z urządzaniem i kupnem mieszkania. O dziwo niewiele piszę o literaturze czy filmach, choć szeroko pojęta kultura jest mi bliska. Może czas i to zmienić?

Statystyki mówią, że waszym ulubionym wpisem jest podsumowanie finansowe roku 2016, w top 5 wszystkie tematy są finansowe. Wcale mnie to nie dziwi 😉 Jednak z uwagi na „urodziny” mojego bloga chcę podzielić się z Wami moimi ulubionymi wpisami z poszczególnych kategorii:

  1. Moja ruda historia włosowa – fotorelacja o moich włosach, od dziecka po 2016 rok. Widać po niej, że chęci i upór dużo dają 😉
  2. Zadowolona 25+ – wpis, który popełniłam prawie rok temu przy okazji moich urodzin. Nadal jest aktualny, chociaż chętnie napisałabym więcej o moim podejściu do życia. Chcecie? 🙂
  3. Mój arkusz do prowadzenia domowych finansów – mało popularny post, ale wydaje mi się, że warto dzielić się swoimi wzorami. Nawet jeśli ten nie odpowiada komuś w 100% (jak mi wiele innych dostępnych online), to zawsze może zainspirować do własnej wersji!

 

Dziękuję wszystkim za zaglądanie tutaj i mam nadzieję, że uszczęśliwicie mnie wypełnieniem ankiety! 🙂

Skomentuj

